Intrebari frecvente

In cazul in care ai intrebari, raspunsurile de mai jos ti-ar putea fi de folos

Modalitati de livrare

Livrarea produselor comandate se face prin curier rapid sau, in anumite conditii, livrarea produselor se poate face prin intermediul Postei Romane (pentru zonele aflate in afara ariei de acoperire a curierului). Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi, in timpul transportului, revine societatii de curierat sau transportatorului conform legislatiei in vigoare. Produsele vor fi inlocuite de catre noi daca se va face dovada culpei noastre si vom fi instiintati in timp util.
Pentru livrari in afara teritoriului Romaniei, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin email.

Costuri

Pentru comenzile mai mari de 1000 de lei, livrarea este GRATUITA. Pentru comenzile cu o valoare mai mica sau egala de 1000 de lei costul livrarii este de 20 lei (TVA 19% inclus) – in aria de acoperire a curierului.

Termene

Livrarea se va realiza intr-un termen de 3-7 zile lucratoare de la confirmarea comenzii (prin email sau telefon) de Luni pana Vineri, intre orele 9 si 17, la adresa indicata in formularul de comanda.

Magazinul nostru online isi rezerva dreptul de a nu onora anumite comenzi, daca produsele comandate nu se mai regasesc in oferta producatorilor si/sau importatorilor, precum si de a intarzia sau de a anula livrarea produselor comandate de Client in situatia in care acestea nu pot fi onorate din motive independente de vointa Societatii, cum ar fi, fara a se limita la cazurile de forta majora: incendii, inundatii, epidemii, greve, razboaie etc, precum si a-si selecta clientela. De asemenea, in situatia in care pretul unui produs sau anumite caracteristici ale acestuia au fost introduse in mod gresit in baza noastra de date sau au fost afisate gresit, iar livrarea produsului nu a fost finalizata, Societatea isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectiva si de a notifica imediat Clientul despre eroarea aparuta, returnand suma platita de acesta, daca plata a fost facuta in avans.

In cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare a unui produs, Societatea raspunde numai in limita valorii sumei incasate de la Client pentru produsul respectiv. Va rugam sa ne semnalati prin e-mail sau telefonic, orice problema legata de livrarea produselor, urmand sa facem tot posibilul pentru solutionarea acesteia in cel mai scurt timp cu putinta.
Modalitati de plata
Pentru efectuarea cumparaturilor pe PonyCycle.ro, poti utiliza una din urmatoarele modalitati de plata, in functie de preferinta:
Numerar, la livrare (ramburs)
Vei achita pretul total al comenzii, inclusiv costurile de transport (atunci cand sunt aplicabile) agentului de curierat rapid, la livrarea produselor.
Online, cu cardul bancar (Visa, MasterCard)
Pentru efectuarea platilor online, cu cardul bancar, vei fi redirectionat cate site-ul securizat al procesatorului de plati online, unde va trebui sa urmezi instructiunile oferite in vederea efectuarii platii in sistem securizat. Societatea nu solicita si nu stocheaza informatii referitoare la cardurile bancare, datele acestora fiind procesate in sistem securizat, exclusiv de catre procesatorul de plati, pe serverele acestuia. Sunt acceptate la plata carduri bancare emise sub sigla MasterCard (inclusiv Maestro) si Visa (inclusiv Electron).
Transfer bancar (OP, internet banking)
Dupa finalizarea comenzii vei primi pe e-mail o factura proforma continand toate datele necesare efectuarii platii. Dupa ce plata a fost efectuata, te rugam sa ne trimiti la adresa de e-mail: info@ponycycle.ro o copie a ordinului de plata, in vederea confirmarii acesteia.
 
In conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, ai dreptul de a returna produsele cumparate, intr-un termen de maximum 14 zile calendaristice de la data la care ai intrat in posesia fizica a acestora (personal sau prin intermediul altei persoane, alta decat transportatorul), fara invocarea vreunui motiv si fara penalitati.
Anterior returnarii produselor si in vederea acesteia, te rugam sa ne notifici aceasta intentie, prin trimiterea unei cereri neechivoce in acest sens, pe e-mail la urmatoarea adresa: info@ponycycle.ro
In cazul retragerii din contract, Societatea va returna contravaloarea produsului/ produselor pentru care cumparatorul s-a retras din contract, mai putin costurile aferente livrarii, in cel mult 15 zile calendaristice de la data primirii de catre Societate a anuntului de retragere din contract (a intentiei de returnare a produsului).
Rambursarea contravalorii produselor se va efectua folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care cumparatorul si-a exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare, caz in care nu se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Cumparatorul va suporta toate costurile direct legate de returnarea produselor.
Alegerea marimii potrivite este un aspect important in momentul achizitiei jucariilor PonyCycle, deoarece  copilul trebuie sa fie confortabil si in siguranta in timp ce calareste calutii PonyCycle. Alegerea marimii potrivite se face in functie de varsta, greutatea si inaltimea copilului – Marimea S (small)  pentru varsta de 3-5 ani (greutate maxima 25 kg) – Marimea M (mediu)  pentru varsta de 4-9 ani (greutate maxima 40 kg) – Marimea L (large) pentru varsta de 7+ (greutate maxima 80 kg) In cele mai multe situatii, puteti alege marimea potrivita in functie de varsta copilului dumneavoastra. Cu toate acestea, fiecare copil este diferit si uneori varsta nu este un indicator perfect al dimensiunii corpului. Prin urmare, ar trebui sa va referiti si la alti indicatori, cum ar fi greutatea copilului, inaltimea si constitutia. Un aspect foarte important este urmatorul detaliu:  bratul copilului sa nu fie mai mic decat distanta dintre saua poneiului si pedala. Astfel, copilul poate ajunge bine la pedale si poate merge confortabil. Puteti potrivi marimea poneiului cu marimea copilului dvs., consultati tabelul cu marimi de mai jos.